vineri, noiembrie 25, 2011

La Gaudeamus

Lume cam puțină, azi, la Gaudeamus, însă ofertă editorială bogată - cam 300 de edituri, cu 50 de titluri, în medie, deci 15 000 de titluri, să tot te ia de cap... Nici n-am mers la standurile granzilor, că âștia distribuie și-n Pitești, ci am scotocit pe la micile edituri, unde găsești tot felul de minunății. Am luat ISTAMBUL-ul lui Pamuk, că tot m-am îndrăgostit în primăvară minunatul oraș de pe Bosfor, BILETUL DE IEȘIRE DIN CRIZĂ, publicistica lui Adrian Vasilescu, plus niște SF-uri de la Paralela 45 și Millennium Books (MELCUL PE POVÎRNIȘ al fraților Strugațki și PREMIILE HUGO 1999). Ah, și un nou set de cărți de Tarot! Aș fi luat mult mai multe, inclusiv VIITORUL INCERTITUDINII, studii de geopolitică semnate de Adrian Cioroianu, SĂ ÎNȚELEGEM  MASS MEDIA, clasicul tratat al lui McLuhan și cîte și mai cîte...


Dup-aia lansarăm GHIDUL ROMÂNIEI MISTERIOASE, frumoasa lucrare scoasă de editura TIPARG, alături de inimosul lor director editorial, Adrian Sămărescu. Lumea veni, se uită, ascultă. Apoi se scobi în buzunare și cumpără! Păi cred și eu - la 25 de lei, un album în toată regula! Pentru voi, care n-ați ajuns, o consolare - GAUDEAMUS e deschis pînă duminică!



Dup-aia, aflarăm că evenimentul a fost transmis de Radio România Cultural. Bun așa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu