joi, noiembrie 26, 2009

La Gaudeamus...


... am ajuns azi pe nepusă masă. Tîrgul mi s-a părut sărăcuţ faţă de ediţia din primăvară, însă reducerile era mai mari :) am pescuit o "Istorie vizuală a arhitecturii", de la Litera Internaţional, "Viaţă şi cărţi", adică memoriile lui Manolescu (I Love Manolescu, să moară Mişu de necaz...), un volum de interviuri cu madam Yourcenar, "Culoarul Templier", roman de Gh. Schwartz, distins universitar şi... iniţiat, precum şi clasica "Lance a destinului", a lordului Ravenscroft, studiu asupra radacinilor oculte ale nazismului. Nici măcar n-am călcat pe la standul Nemira, plin cu trufandale ("Festinul ciorilor", vol. 2 din "Turnul Întunecat", "Disfuncţia realităţii" etc), pentru că băieţii nu lasă la preţ nici un leuţ, aşa că mai bine le cumpăr din Piteşti. La "Millennium", nu venise "Cruciada maşinilor", la "Rao" nu venise Rushdie, la "Humanitas" - nu venise nimic! Una peste alta, merită să ajungeţi pe-acolo... cu o sută de lei vă umpleţi plasa.

5 comentarii:

  1. Mda... Un titlu mai plat ca ăsta "Viaţă şi cărţi" nici funcţionarul de la poştă nu găsea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mdea... O observaţie mai plată ca asta... Sartre a avut un titlu şi mai şi - Cuvintele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci, dacă iubesc ceva la tine, mai mult şi mai mult, este chiar limba asta ascuţită, oltenească - apropos de postarea de mai sus :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Rushdie la Polirom. A venit. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vera? Tu eşti, Vera? De mult nu am mai vorbit... Tot ascunsă pe sub ciupercile uriaşe care cresc prin văi de poveste?

    RăspundețiȘtergere