luni, octombrie 22, 2007

A sta în casă...


Week-end somnolent, cu ploaie. Am stat în casă, ca toată lumea, mai dînd cu aspiratorul, mai ştergînd praful de pe cărţi, mai moţăind, cu pisoiul Tom pe genunchi (pisoiul Jerry detestă să fie ţinut în braţe!). O mică reîntoarcere în Eden... Ieri, vizită scurtă la S., pe care i-am găsit strînşi în jurul şemineului... Trataţie cu Martell şi cremă de zahăr ars... Îmi dăruiesc un crochiu al lui Lucici, restanţă de cadou de la ziua mea! Pus pe perete, chiar arată bine...

Citesc printre picături "The Year’s Best Science Fiction", antologia lui Gardner Dozois , apărută recent la Nemira. Da, creme de la creme (tot de zahăr ars)... După ani întregi în care n-am mai găsit nimic spectaculos în domeniu, povestirile astea chiar mă încîntă. Închipuiţi-vă o vînătoare pe o planetă muntoasă, în care hăitaşii devin vînat, nişte State Unite islamice, în care comics-urile sînt preţuite drept opere de artă sau o mică zeiţă, căutîndu-şi soţ într-o Indie suprapopulată şi supratehnologică... Mişule, nu mă înjura!

Mă uit, printre gene, la MTV Unplugged-ul Shakirei, din 2000 (cred)... Unsprezece piese mai puţin comerciale, grup de mariachi în spate (parcă erau ăia de la Los Paraguayos, de-i înnebuniseră pe români, pe vremea lui Dej!), contrabas şi percuţie exotică... Pînă şi Shakira era roşcată, nu blondă, şi nu dansa din buric. În acest punct, Veronica strîmbă din nas - deh, stupidele mele gusturi muzicale...

Dar chiar m-am simţit bine...

2 comentarii:

  1. Ha, ha, ha! Da, chiar asa, am strimbat nitelus din nas, chiar inainte sa citesc ca asta fac! Interesanta derularea faptelor in timp.
    Uite cine ma cunoaste cind vine vorba de muzica!

    Dar despre altceva e vorba aici:
    La multi ani!
    O restanta de urare.
    Sa ai parte de zile senine, Cristi!

    Vera

    RăspundețiȘtergere