marți, octombrie 16, 2007

Cea mai frumoasă întîlnire de astăzi


Ce bine-ar fi ca toţi prietenii pe care nu i-am mai văzut de nu ştiu cînd să aibă blog şi să mergem la ei, în vizită! Asta mi s-a întîmplat astăzi, cînd am dat peste blogul Veronicăi Dijmărescu... acum Niculescu. Cum cine-i Veronica? Una dintre cele mai talentate jurnaliste cu care am lucrat, în tranşeele Curierului... care acum face excelent jurnalism cultural la Evz... o scriitoare foarte sensibilă (ia căutaţi-i volumul de povestiri ADEB, pe liternet)... şi o prietenă de suflet. Pînă o să-i pun blogul la favorite, vizitaţi-o la www.supliment.polirom.ro/veronica dacă vreţi să ştiţi ce mai e frumos pe la Sibiu...

Mă bucur de reîntîlnire, Vero... Uite că e bun şi blogul la ceva!
PS Cum nu mi-a plăcut fotografia ta din Supliment, am găsit una însorită în Sibianul... Sper că nu te superi dacă o pun aici, în ramă!

2 comentarii:

Verocika spunea...

Cristi draga, uite ca m-ai lasat cu gura cascata, linga ceasca de cafea.
Si eu m-am bucurat de reintilnire, si-am tot citit prin blogul tau... Mi te imaginam scriind, pufaind la o tigara, carti cu cotoarele in sus pe linga tine, poate si o pisica torcind... Sau te-ai lasat de fumat? Ca de citit, nu se lasa nimeni!
Poza insa mi se pare putin cam mult, ca nu-s star de cinema. Cea din Supliment nu ti-o fi placind, dar serveste cauza bine: nu pot fi recunoscuta! E important. :)

Cristi Cocea spunea...

Nu mai pufãi la nimic, de vreo trei ani...cã pot sã gîfîi si fara tigara! In schimb, am doua pisici care torc... ma rog, una toarce tare, cealalata - in gind!

In ce priveste poza, n-am ce face! Asa am gasit-o, asa am postat-o...

In rest, ma bucur ca mai vorbim...