luni, mai 18, 2009

Salutări de la Augustin



De astăzi, am adăugat două linkuri, aşa cum puteţi vedea în dreapta. Primul vă poartă în lumea minunată a pictorului Augustin Lucici, care, în peniţă, vă invită să-i călcaţi pe urme. Al doilea e către o pensiune din Cheile Dâmboviţei, pe care am descoperit-o la sfîrşit de săptămînă, "o gură de rai" care îţi încarcă (la propriu) bateriile psihice... La asta voi reveni!

P.S. O invitaţie pentru argeşeni - Augustin vă aşteaptă miercuri, la ora 17.00, la galeria "Delta plus" din Trivale (la capătul liniei 8), să ne bucurăm de "Salutări din Piteşti", noua sa expoziţie de acuarelă şi desen.

Un comentariu:

  1. gabi.galateanu@gmail.com5 octombrie 2012 la 15:14

    Ce dazamăgire! Nici un comentariu.
    ”Penița” lui Augustin Lucici este vrăjită. Din ea, ies minunății. Rar am mai văzut ceva atât de minunat. Nu frumos, minunat. Dincolo de imagine, îți transmite un basm, link-uri virtuale cu imagini asemănătoare, întâmplări ce se ascunt în jurul clădirii din centrul peisajului, dorința de a reveni la ele... Dar mă lungesc. CC-ul o să-mi spună ”prea multe vorbe”. Vorbe, întrebări, niciodată nu sunt prea multe. Prea des, oamenii nu se înțeleg între ei. Nu au timp, nu au chef, nu au puterea, răbdarea, sinceritatea ...

    RăspundețiȘtergere