joi, octombrie 07, 2010

Ziua Recoltei

Toamnă, răcoare, e timpul bunătăţilor...

# Mario Vargas Llosa a cîştigat, în sfîrşit, Premiul Nobel pentru Literatură. Bun pretext să reiau romanele mele favorite - Mătuşa Julia şi Condeierul, Istoria lui Mayta şi Conversaţie la Catedrala... Dap, am şi o cărţoaie necitită - Sărbătoarea Ţapului. Puteti citi şi voi Războiul sfîrşitului lumii.

# A început sezonul trei din Fringe. Pe FOX. Că, la Pro TV, abia începe, la miezul nopţii, sezonul 1. Aveţi primul episod din trei aici. (Atenţie, Mişu!)

# Domnul Clapton revine cu un nou album de studio, după cinci ani de tăcere... Şi o dă pe jazz. Poftă mare!

6 comentarii:

  1. Băi, sunt dezesperat! Am văzut primele două episoade din sezonul trei, dar pe urmă n-am mai găsit niciunul. Eu eram obişnuit să bag Fringe câte 6 episoade, aşa când văd numa câte două, îi frustrant. Trebă să găsim sursă neapărat!!!

    Cât despre Nobel, mi se pare meritat. Llosa zic că îl merita, chiar dacă eu unul nu prea îl gust...

    Iar Clapton mai are de dovedit un lucru: acela că nu-l face pe el în faţa Reginei una ca Geri Halliwel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce naiba sursă? Sîntem la zi, ca aia de pe FOX... Doar să luăm neşte episoade de la J.J. Abrams himself...

    RăspundețiȘtergere
  3. Cel mai mult imi place literatura sud-americana asa ca ma bucur enorm ca acest premiu i-a fost inmanat lui M.V. Llosa, in sfarsit dupa cum multi deja au comentat. Si eu fac ordine in carti si voi reciti si tot odata cumpara Llosa. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Doris - dai faliment dacă îi cumperi toate cărţile traduse la noi!

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) da, s-ar putea. Nu le cumpar chiar pe toate, fac si eu o selectie:)) Oricum, librariile sunt slabiciunea mea. Nu am probleme cu pantofii, genti, haine precum majoritatea fetelor, nu, la mine e cu cartile, si da, e o slabiciune costisitoare :)) dar o investitie perfecta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere