vineri, august 28, 2009

Desktop-ul la control!


Cîte bordeie, atîtea... desktop-uri! Eu, cel puţin, îl schimb cam o dată pe lună... Acum, am ceva cam ... steampunk! Şi m-am gîndit să vi-l arăt. Priviţi-o ca pe leapşă :) Cum transformaţi desktop-ul într-o poză? Închideţi toate ferestrele, apăsaţi pe tastatură butonul print screen, deschideţi un editor de imagine (de exemplu paint, că există la orice windows), daţi paste şi... gata! Urmează să salvaţi poza în ce format vreţi şi s-o postaţi aici (sau pe blogul vostru, dacă vreţi!). Sper să vă amuze...

2 comentarii:

  1. O s-o postez luni, de pe calculatorul de la serviciu.

    RăspundețiȘtergere
  2. O libelulă metalică şi un bârzăune din gablonz? La asta nu mă gândisem. Şi cât era de simplu... Luni pun şi io desktopu', că acu' mi-i lene de crăp!

    RăspundețiȘtergere