joi, noiembrie 12, 2009

Poate că am un pic de sînge slav ?

În sfîrşit... După ce-am scotocit o săptămînă internetul, am găsit unul din filmele tinereţii mele - "Fata fără zestre" (Mosfilm, 1984, regia Eldar Ryazanov). Sau "A Cruel Romance", cum l-au botezat americanii. L-am revăzut pe îndelete, azi după amiază, şi am simţit aceeaşi plăcere la vederea diavolului seducător Mihalkov (mai bine aşa decît... acolit al lui Putin!) şi a ochilor Larisei Guzeyeva. Ceţurile Volgăi şi muzica nostalgică au completat de minune atmosfera. Sînt fericit...

2 comentarii:

  1. De unde l-ai descarcat? Il caut si eu de zor! :) Poti sa ma ajuti? Poate mi-l pui pe un ftp. Multumesc mult. Adresa mea e nickpero@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. nick - din păcate, l-am luat din bucati! incearca pe rapidshare...

    RăspundețiȘtergere